MODEL 3D Primavara

model de primavara2

About Unghii False Brasov

Initiativa salonului Art Fashion Nail Stilist protezist de unghii false si manichiura-pedichiura , Nail designer JABKE MARIA Inca de cand eram mica pasiunea mea catre arta si frumos a fost ca o lumina in viata mea . Visul meu era sa devin Designer am avut norocul ca mama sa -mi remarce talentul si sa ma indrume pe aceasta cale . Primele mele creatii au fost bineinteles peretii , dulapurile si caietele surorilor mai mari. La varsta de noua ani impreuna cu sora mea Carlan Anisoara am fregventat liceul de Arta ,, Igor Vieru’’ din Chisinau. La varsta de cincisprezece ani am venit in Brasov, unul din cele mai frumose orase din Romania pentru a-mi continua studiile in Arta , apoi am urmat Facultatea de Arta si Design din Timisoara . Dupa o perioada lunga de pauza ( avand meseria de mama )din pasiunea mea pentru frumos, in ianuarie 2012 am urmat un curs de Stilist protezist de unghii la Academia Newnails din Brasov si numeroase alte cursuri de Nail Art ( pictura artistica nivel I, Sculptura 3D Nivel I si II, pictura chinezeasca. Am descoperit ca meseria de Stilist Protezist de Unghii false este una dintre cea mai potrivita meserie pentru mine. Ma dedic in totalitate pentru a crea cele mai frumoase design-uri pe unghii false, imi place sa lucrez cu oamenii dar si mai mult sunt fericita atunci cand clientii sunt multumiti de serviciile mele . Tocmai de aceea am deschis un nou salon de unghii false Art Fashion Nail in Brasov pentru a oferi tuturor clientilor creativitatea si imaginatia mea in Nail Art. Art Fashion Nail este un loc din care clientele pleaca intodeauna multumite de rezultate si locul in care doresc sa revina cat mai curand. De asemenea vin in intampinarea clientilor cu preturi flexibile si oferte speciale. Acces nelimitat la infrumusetarea unghiilor si mainilor!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a comment