FRENCH KISS

Manichiură French.
16 noiembrie 2012
Adjectivul “French” inseamna ceva plăcut delicioas gratios, elegant,    dragoste. French kiss – accentul iubitorilor de pasiune erotice. O manichiura French, este vazută de catre privitori cu modestie rafinat, elegant de top pentru orice femeie.
Se spune că manichiura frantuzeasca a fost creată de către Orly în 1976. Se pare că,  o companie de stilisti au ghicit dorința de femeie elegantă de a-si vopsi unghiile mai des, si de a avea intotdeauna o manichiură, combinata cu rochia. ! Dacă manichiura este de un roșu închis până la negru rochia trebuie sa fie de cocktail iar daca manichiura este de un  lac adecvat și cu un roz perlat  -se potriveste la o tinuta de zi, manichiura frantuzeasca este perfect combinată cu blugi, și cu o tinută pentriu femeie de afaceri cu accesorii colorate.  Cred ca toate femeile ar trebui sa-si acorde putin timp pentru infrumusetare, în așa fel încât sa ne iubim și apreciem.
Pentru a face o manichiura french tradițională , înmoaie mâinile în baie cu un agent special de hrănire și liniștitor. Apoi, aveți nevoie să va ocupati de cuticula, eliminati pielea, și apoi aplicati un lac de unghii incolor, sau un tratament bun, îmbogățit cu vitamine utile unghiilor A și E. Această măsură va ajută la eliminarea aspectului de galben și a pregati unghiile pentru aplicarea vopselei decorative. Pentru decorare folositi un creion alb   pe interiorul unghiilor, sau cu atenție aplicati cu ojă albă pe partea de sus. E mai bine să folositi orice lac special pentru imprimare pe unghii, pentru un French inplicabil -trebuie sa  fie o perie, nu foarte subtire, dar foarte confortabila, pentru a permite mișcări precise și netede circulare pe unghie. După aplicarea  decorativa, nu uitați să sigilati unghiile pentru o fixare mai bună: aceasta va ajuta manichiura sa aiba un aspect proaspat si frumos pe un termen mai lung .

Manichiura franțuzească – nu e numai culoare, dar și formă. Unghiile tăiate frumos  colțurile ușor rotunjite.
Se crede că manichiura frantuzească arata cel mai bine pe unghiile scurte, Frenchul se foloseste si la unghiile de la picioare, transformândule într-o pedichiură frumoasă.
  Manichiura frantuzeasca decorativă este un alt plus pentru unghiile mai lungi, ajută ochiul vizual.Putem folosi  culori ușor diferite pentru manichiura frantuzeasca – alb, combinat cu un solid, de culoare bej roz,, în general, toate tonurile neutre de cald sau culori reci.  Mai putem face o manichiură franțuzească în tonuri de negru și alb,  roșu și negru, argintiu și auriu. Dacă doriți să ramaneti clasicii, dar pe de alta parte doriti sa adaugati putina luminozitate in imaginea  dvs. puteti aplica câteva linii luminoase, s-a făcut o versiune de compromis a manichiurei frantuzesti: arata foarte frumos  o fâșie subțire de vopsea argintie între alb și transparentă .Exista  opțiunea de “french Millennium”, atunci când vârful unghiilor este acoperit de alb si roz stralucitor  – această opțiune este potrivita pentru fete tinere și vara arata foarte adecvată și veselă la plajă. Și totuși,  versiunea de alb , indiferent de stil sau timp, rămâne original – vârful unghiilor alb,haina de sus de culoare bej, este un aspect frumos in orice situatie.

About Unghii False Brasov

Initiativa salonului Art Fashion Nail Stilist protezist de unghii false si manichiura-pedichiura , Nail designer JABKE MARIA Inca de cand eram mica pasiunea mea catre arta si frumos a fost ca o lumina in viata mea . Visul meu era sa devin Designer am avut norocul ca mama sa -mi remarce talentul si sa ma indrume pe aceasta cale . Primele mele creatii au fost bineinteles peretii , dulapurile si caietele surorilor mai mari. La varsta de noua ani impreuna cu sora mea Carlan Anisoara am fregventat liceul de Arta ,, Igor Vieru’’ din Chisinau. La varsta de cincisprezece ani am venit in Brasov, unul din cele mai frumose orase din Romania pentru a-mi continua studiile in Arta , apoi am urmat Facultatea de Arta si Design din Timisoara . Dupa o perioada lunga de pauza ( avand meseria de mama )din pasiunea mea pentru frumos, in ianuarie 2012 am urmat un curs de Stilist protezist de unghii la Academia Newnails din Brasov si numeroase alte cursuri de Nail Art ( pictura artistica nivel I, Sculptura 3D Nivel I si II, pictura chinezeasca. Am descoperit ca meseria de Stilist Protezist de Unghii false este una dintre cea mai potrivita meserie pentru mine. Ma dedic in totalitate pentru a crea cele mai frumoase design-uri pe unghii false, imi place sa lucrez cu oamenii dar si mai mult sunt fericita atunci cand clientii sunt multumiti de serviciile mele . Tocmai de aceea am deschis un nou salon de unghii false Art Fashion Nail in Brasov pentru a oferi tuturor clientilor creativitatea si imaginatia mea in Nail Art. Art Fashion Nail este un loc din care clientele pleaca intodeauna multumite de rezultate si locul in care doresc sa revina cat mai curand. De asemenea vin in intampinarea clientilor cu preturi flexibile si oferte speciale. Acces nelimitat la infrumusetarea unghiilor si mainilor!
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

